تسمه توری فلزی

خرید تسمه توری فلزی برای نقاله

خرید تسمه توری برای نقاله هایی که نیاز به استفاده در دمای های بسیار بالا دارند ضروری و امری مهم میباشد. برای خرید انواع تسمه نقاله توری فلزی کافیست با ارائه مشخصات فنی و ابعاد مورد نیاز با ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. مشاوره رایگان قبل از خرید تسمه توری فلزی میتواند برای یک انتخاب درست و کاربردی مناسب باشد. در صورتی که برای خرید تسمه توری نیازه مشاوره رایگان دارید با کارشناسان فروش امید عمران سهند تماس بگیرید.

خرید تسمه توری فلزی

تسمه توری چیست؟ معرفی و بررسی

تسمه نقاله توری فلزی از مجموعه میله های فلزی که به اشکال مختلف بهم بافته میشوند تولید میشود. انواع مختلف تسمه توری برای اهداف مختلفی از جمله خشک کردن و خنک کردن، ورود و خروج هوا، حرارت دادن قطعات، پخت و سایر عملیات استفاده میشود. این محصول برای انتقال قطعات ریز و درشت مناسب است و امکان تمیز کردن و شستشوی سطح مش بلت کانوایر آسان است. برای کسب مشاوره رایگان و سفارش با ما تماس بگیرید.

تسمه توری فلزی

انواع تسمه توری فلزی و کاربرد آنها

تسمه توری فلزی برای انتقال محصول و کالاهای سبک وزن و نیمه سنگین مناسب میباشد. وجود دهانه یا چشمه های طراحی شده در این تسمه امکان تهویه هوا و مایع را بخوبی فراهم میکند که این محصول را انتخابی مطمئن برای خشک کردن، خنک کردن، پوشش و افزودن مواد دیگر، تخلیه تبدیل میکند. علاوه بر این، استفاده از این مش بلت در شرایط دمایی مختلف از جمله دماهای بالا و پایین از سایر مزایای این محصول میباشد.
ساختار تسمه توری فلزی باز است و تمیز کردن و دسترسی کامل به تمام نقط بلت آسان است و از آلودگی محصول در حین انتقال جلوگیری میکند. با توجه به خواص بهداشتی گرید های مختلف تسمه توری استیل برای کاربردهای دارویی و جابجایی مواد غذایی بسیار مناسب است.

  • توری فلزی مدل هفتی و هشتی: متداول ترین نوع تسمه توری فلزی، مدل هفتی و هشتی با گام های مورب است که بدلیل داشتن استحکام بالا برای صنایع مختلف، در کاربرد عمومی و سفارشی با توجه به نیاز مشتری تولید و بفروش میرسد.
  • توری فلزی مدل اینروبر یا کبریتی: این مدل از مش بلت کانوایر از مفتول فولادی ضد زنگ (استیل در گرید های سفارشی) گرید مواد غذایی و با خاصیت فنری و انعطاف پذیری بالا ساخته میشود، بطوریکه انتخاب گرید مواد اولیه در انتخاب مشتری میباشد، و از مزایای این مش بلت به فضای باز چشمه ها ، شکل هندسی مستطیل و شستشوی آسان، تمیز کردن آسان و نفوذپذیری هوا بالا اشاره کرد.
  • توری فلزی مدل لانه زنبوری: تسمه های لانه زنبوری از ورق های مسطح فولادی و ضد زنگ تولید میشود، که بوسیله مفتول های گرد بهم متصل میشوند. تولید این باند نیازمند قالب و دستگاه برش لیزر میباشد. نوار های لانه زنبوری از ویژگی فضای باز بزرگتر، گام بزرگتر ، امکان نفوذ هوا بیشتر، سطح تماس متوسط ، آبگیری خوب ، قدرت حمل بار متوسط و سنگین و تمیز کردن آسان برخوردار هستند.
  • توری فلزی مدل زنجیری: این مدل از تسمه توری فلزی به همراه زنجیر تولید میشود که بیشتر در صنایع سنگین کاربرد دارد و از وِیژگی ممتاز داشتن زنجیر میتوان به عدم انحراف به طرفین، طول عمر بیشتر توری و سایر مزایا اشاره کرد.
  • توری فلزی مدل دولایه بافت: این مدل بدلیل اینکه از میله وسط دو ردیف مارپیچ بافته میشود به این اسم نامگذاری شده است که بیشتر در صنایع غذایی ، خشکبار و سایر زمینه ها کاربرد دارد.
  • توری فلزی مدل سه لایه بافت: این مدل بدلیل اینکه از میله وسط سه ردیف مارپیچ بافته میشود به این اسم نامگذاری شده است که بیشتر در صنایع غذایی و دارویی و زمینه های صنعتی کاربرد دارد.
  • انواع تسمه نقاله توری فلزی

مزایا نوار توری فلزی

تسمه توری فلزی به دلیل بافت فلزی که دارد از مزیت های زیاد برخوردار میباشد که شاخص ترین مزایای نوار های توری فلزی عبارتند از:

  • ضد زنگ زدگی و اکسیداسیون (سفارشی در جنس استیل)
  • مناسب برای صنایع غذایی جهت پخت و سرد کردن
  • مقاوم به حرارت و دمای بالا
  • قابلیت شست و شو
  • قابلیت تعمیر آسان
  • مقاوم در برابر تماس مستقیم شعله
  • امکان تولید سفارشی در طول و ابعاد دلخواه

قیمت تسمه توری

تولید و فروش انواع تسمه توری فلزی

شرکت امید عمران سهند مجموعه ای از تسمه توری فلزی را در گرید‌های فولادی (st37 و st52) ، گالوانیزه (سرد و گرم) ، استیل (304 – 310 – 316 و 316L) تولید و بفروش میرساند، از جمله تسمه های توری بافت مدل هفتی و هشتی، کبریتی یا اینروبر، لوزی، میله ای و غیره میباشد. تمامی نوار های توری در ابعاد و و اشکال کاملا سفارشی به درخواست مشتری تولید میشوند و قابلیت هرگونه سفارشی سازی را دارند در صورتی که قصد خرید هر نوع تسمه توری را دارید، بصورت مستقیم از تولید کننده تسمه توری خرید کنید.

تسمه توری آهنی

تسمه توری آهنی

تسمه نوار نقاله توری آهنی در صنعت به تسمه‌ نقاله هایی که از جنس آهن هستند و در انواع مختلفی تولید می‌شوند، تسمه توری آهنی می‌گوییم.معمولا تسمه‌های توری در انواع مختلف و برای صنایع مختلفی طراحی و به مرحله تولید می‌رسند. اگر دمای محیط عادی و کمتر از 300 درجه باشد، از تسمه توری آهنی […]

تسمه توری آهنی ادامه مطلب »

تسمه توری خشک کن

تسمه توری خشک کن

تسمه توری خشک کن چیست در صنعت به تسمه‌هایی که جنس تفلونی و یا فلزی دارند و برای صنعت خشک کن بکار می‌روند، تسمه توری خشک کن می‌گوییم.این نوع از تسمه‌ها با توجه به نوع محصول و درجه دمایی برای خشک کردن محصول، در انواع مختلفی قابل تولید می‌باشد.به دلیل اینکه بیشتر کاربرد این نوع

تسمه توری خشک کن ادامه مطلب »

تسمه نقاله توری فلزی لانه زنبوری

تسمه توری لانه زنبوری

تسمه توری لانه زنبوری چیست؟ در صنعت، به تسمه‌هایی که به صورت مسطح و مشبک، به صورت فلزی تولید می‌شوند، تسمه توری لانه زنبوری می‌گوییم.شکل ظاهری این نوارها بسیار شبیه به لانه زنبور می‌باشد و به همین جهت در صنعت به این اسم معروف هستند.این نوع از تسمه توری دارای مقاومت بسیار بالایی می‌باشد و

تسمه توری لانه زنبوری ادامه مطلب »

تسمه توری اینروبر

تسمه توری اینروبر

تسمه توری اینروبر چیست؟ در صنعت به تسمه‌هایی که از جنس فلزی هستند و به صورت کبریتی تولید می‌شوند، تسمه توری اینروبر می‌گوییم.تسمه اینروبر یکی از کاربردی ترین انواع تسمه‌ توری در صنعت است که به صورت کاملا سفارشی تولید می‌شوند.در اصطلاح عامیانه به این دسته از نوارهای توری، تسمه توری کبریتی هم می‌گوییم.معمولا ظاهر

تسمه توری اینروبر ادامه مطلب »

تسمه توری گالوانیزه کانوایر

تسمه توری گالوانیزه

تسمه توری گالوانیزه در صنعت به تسمه‌ نقاله‌هایی که در جنس آهن گالوانیزه هستند و در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند، تسمه توری گالوانیزه می‌گوییم.این نوع از تسمه نقاله‌ها به صورت اینروبر، هفتی هشتی و سایر انواع تولید می‌شوند و جهت مقاوم شدن بیشتر تسمه، مورد عملیات گالوانیزاسیون قرار می‌گیرند.به همین دلیل به این

تسمه توری گالوانیزه ادامه مطلب »

پیمایش به بالا