قیمت کانوایر خط مونتاژ

نوار نقاله خط مونتاژ یکی از تولیدات مهم شرکت تولیدی بازرگانی امید عمران سهند می باشد. این شرکت چندین سال است در زمینه تولید انواع کانوایرهای صنعتی با قیمت مناسب برای انواع صنایع فعالیت می کند. کانوایرها یا نوارنقاله ها سیستم های انتقال ثابت و متحرکی هستند که جهت جا به جایی و  انتقال مواد و محصولات و قطعات و… به صورت اتوماسیون و بدون نیاز به نیروی انسانی کار می کنند.

در ارتباط با قیمت کانوایر خط مونتاژ و استعلام قیمت سایر محصولات شرکت با مجموعه ما در تماس باشید.

در این نوشته به طور مختصر  کانوایر خط مونتاژ قطعات را شرح می دهیم.

کاربرد نوارنقاله خط مونتاژ قطعات الکتریکی

یکی از مهم ترین پارامترها برای افزایش تولید و بهره وری در صنایع ، استفاده و بهره گیری  از بهترین روش های روز دنیا است. استفاده از کانوایر خط مونتاژ یکی از روش های بهینه در زمینه تولید و مونتاژ قطعات الکتریکی و صنعتی می باشد. امروزه استفاده از این کانوایرها در صنایع خصوصا مونتاژ امروی ضروری است.

کانوایر خط مونتاژ جهت افزایش توان عملیاتی خطوط تولید و مونتاژ انواع محصولات صنعتی ، قطعات الکتریکی و لوازم خانگی و… به کار می روند.نوارنقاله خط مونتاژ قطعات الکتریکی با توجه به نیاز مشتری و به صورت تخصصی با توجه به وزن ، نوع و ابعاد محصولات و قطعات طراحی می شوند. این نوارنقاله ها برای مونتاژ  قطعات کوچک و بزرگ مثل تلفن همراه تا یخچال و قطعات مونتاژ خودرو به کار می روند.

انتقال قطعات الکتریکی و صنعتی در طول خطوط تولید و مونتاژ و در نهایت انتقال قطعات مونتاژ شده به مرحله آخر تولید توسط کانوایرهای صنعتی مختلفی انجام می شوند.

از این کانوایرها برای خط مونتاژ تلویزیون ، لوازم برقی مثل آب میوه گیری ، کولر ، اجاق گاز و… استفاده می شود.

صاحبان صنایع و مشاغل مختلف جهت انتخاب و خرید بهترین کانوایر متناسب با صنعت خود می توانند با کارشناسان فنی مجموعه ما در ارتباط باشند و مناسب ترین کانوایر را جهت نیاز صنعت خود ثبت سفارش کنند.

مجموعه امید عمران سهند با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب توانسته است جوابگوی نیازهای بخش های مختلف صنعتی جهت انتقال محصولات باشد.

کانوایر خط مونتاژ قطعات
کاربرد نوارنقاله خط مونتاژ قطعات الکتریکی

اسلت کانوایر خط مونتاژ قطعات الکتریکی

کانوایرهای مختلفی با توجه به نوع ، جنس و وزن ابعاد محصولات مونتاژ شده در صنایع به کار می روند. نوار نقاله اسلت یکی از کاربردی ترین نوارنقاله های صنعتی است. نوار نقاله  اسلت  ساختار ساده ای دارد و جهت حمل محصولات سنگین مثل یخچال  کولر در خطوط مونتاژ به کار می رود.

در شرایطی که به یک سطح صاف و هموار برای انتقال محصولات نیاز باشد استفاده از نوارنقاله زنجیری اسلت بهترین گزینه است.

ساختار این کانوایرها به صورت تخت و فلزی یا فولادی و استیل است. این کانوایرها در بین صنعتگران با نام های کانوایر صفحه تخت و اسلت کانوایر نیز شناخته می شود.

طراحی این کانوایرها به صورتی است که صفحات تختی کنار یکدیگر چیده شده اند و به وسیله زنجیر به یکدیگر متصل شده اند.

این صفحاتی که روی شاسی کانوایر تعبیه شده اند ،  توسط الکتروموتور و گیربکس در نوارنقاله به حرکت در می آیند.

اسلت کانوایرها برای انتقال محصولاتی به کار می روند که روی صفحه نوارنقاله به صورت فیکس و ثابت قرار می گیرند. برای جا به جایی قطعاتی که لرزش دارند این کانوایرها مناسب نیستند. استفاده از نوارنقاله غلتکی یا تسمه ای برای این محصولات گزینه مناسبی است.

سرعت انتقال در کانوایر اسلت قابل تنظیم است و برای انتقال قطعات و محصولات  به صورت پیوسته طراحی شده اند.

این کانوایرها برای انتقال محصولات داغ و یا دارای ترکیبات روغنی و قطعاتی که امکان برش دارند و همچنین در ریخته گری ها مناسب و ایده آل هستند.

شرکت امید عمران سهند چندین سال است با متکی بر نیروهای متخصص و مجرب در زمینه تولید انواع کانوایرهای صنعتی فعالیت می کند.

جهت ارتباط با کارشناسان فنی و واحد فروش و مشاوره و انتخاب نوارنقاله با شماره های زیر در تماس باشید.

041-34316055

041-34316056

09120352283

09149169630

صفحه اینستاگرام شرکت :  omidomran_co