تسمه نقاله توری

تسمه نقاله توری :

توری نقاله فلزی (تسمه نقاله توری) بسته به شرایطی که قرار است در آن استفاده شود از آلیاژهای فلزی مختلفی همچون فولاد معمولی، گالوانیزه و گریدهای مختلف استیل ساخته می شود و می تواند طیف وسیعی از دمای کاری از -50 درجه سانتیگراد تا 1200 درجه سانتیگراد را تحمل کند.

یکی از ویژگی های بارز این نوع تسمه ها، توری و باز بودن آن ها است، که برای فرآیند هایی همچون خشک کردن، سرد کردن، بیرون کشیدن برخی از قطعات یا مواد از داخل روغن یا سایر مواد شیمیایی ایده آل و پرکاربرد می کند.

تسمه توری از لحاظ کشش درصد کمتری را میتواند تحمل کند و قدرت و ثبات حمل بار نسبت به قطر مفتولی که انتخاب میشود، تعیین میگردد. فضای باز مابین مفتول ها بسته به انداز قطعات و شرایطی که مواد را حمل می کند انتخاب می شود. البته لازم بذکر است فاصله بین گام و تیغه ها در حالت کلی استاندارد خاصی را دنبال می کنند.

هزینه های تعمیر و نگهداری این توری نقاله ها نسبت به سایر تسمه نقاله ها کمتر است. و براحتی در مدت زمان کمتری تمیز می شوند.

تسمه نقاله توری

مشتریان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی بهتر میتوانند از طریق واتساپ یا اینستاگرام نمونه کارهای ما را دریافت کنند. ما همچنین به شما کمک می کنیم تا بهترین مورد برای صنعت شما کدام مدل از تسمه توری فلزی هست. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید : 04134316055 و 09351967545

توری چند لایه بافت :

تسمه نقاله توری چند لایه تشکیل یافته از لایه مفتول های متناوب است که برای استفاده در انتقال قطعات کوچک به دلیل شبکه های بسته آن که با مارپیچ های متعدد چپ و راست متناوب ساخته شده است، مورد استفاده قرار می گیرند. این حالت از بافت معمولا دو لایه یا سه لایه بافت تولید و عرضه میگردد.

تسمه توری سه لایه بافت

تسمه نقاله توری هفتی و هشتی :

این مدل از ” توری نقاله فلزی “ بیشتر در بین مصرف کنندگان مرسوم است، که با از هم تنیدن مارپیچ های چپ و راست و با اتصال میله های چین دار به همدیگر متصل می شوند. این مدل از مش بلت کانوایر، برای ماشین آلات عملیات حرارتی، ماشین آلات تولید مواد شیمیایی، شیرینک، ماشین آلات پخت مداوم، ماشین آلات شیشه، ماشین آلات انجماد مواد غذایی و سایر نوار نقاله ها کاربرد بهتری دارد.

تسمه توری هفتی و هشتی

توری کبریتی :

این مدل از ” توری نقاله ” تشکیل یافته از چشمی های مستطیل شکل است که به ”  توری اینروبر” نیز معروف است. کاربرد بیشتر این محصول در صنعت مواد غذایی برای پخت بیسکوییت، پیتزا، نان و خشک کن کارخانجات موادغذایی و گاهی اوقات در صنعت الکترونیک برای انتقال برد الکترونیکی به ماشین لحیم مورد استفاده قرار می گیرد. توری نقاله استیل در صنایع شکلات سازی ، کیک و کلوچه، شیرینی پزی و … استفاده می شود.

توری کبریتی - توری اینروبر

Wire Mesh Conveyor Belt

تسمه نقاله توری را می توان در هر نوع خط تولید برای حمل و نقل محصول استفاده کرد. تسمه نقاله فلزی توری در خطوط تولید، خطوط حمل و نقل، خطوط فر، خطوط سرمایش و انجماد  و مواردی که انتقال محصول از جایی به جای دیگر است و از بافتن مفتول های فلزی به اشکال مختلف شکل می گیرد، استفاده می شود.

کاربرد ها: ماشین آلات مواد غذایی انجماد، ماشین آلات مواد غذایی کنسرو شده، ماشین آلات غذای دریایی، ماشین آلات پخت مداوم، ماشین آلات عملیات حرارتی، ماشین آلات شیشه، ماشین آلات شیمیایی، نوار نقاله های عمومی، نوار نقاله های ویژه، کاربرد معماری، کاربرد طراحی داخلی.

تسمه توری در بسیاری از بخش های مختلف مطابق با مشخصات ماشین آلات مورد استفاده ترجیح داده می شود. مزیت تسمه توری با قابلیت ساخت و سفارش در اندازه های دلخواه با مواد دلخواه و مشخصات مورد نیاز است. در حالی که یک ماده و نوع بافت جداگانه برای تولید تسمه فلزی استفاده می شود که با مواد غذایی با دمای بالا تماس پیدا می کند، تسمه توری که برای فرآیند شستشوی شیمیایی استفاده می شود را می توان با تکنیک کاملاً متفاوتی تولید کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *