اسپیرال چرخشی مارپیچی

نوار نقاله با تسمه مدولار

نوار نقاله با تسمه مدولار

نوار نقاله با تسمه مدولار پلاستیکی به طور گسترده در فرآوری مواد غذایی و همچنین سایر زمینه ها و صنایع استفاده می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دستگاه های نوار نقاله به طور گسترده در صنعت فرآوری مواد غذایی و در برنامه های کاربردی حمل و نقل  – بسته بندی کالاها استفاده می شوند. نوار نقاله های مدولار هم بادوام و هم همه کاره هستند و در کاربردهای سبک و سنگین استفاده می شود. معمولاً در نقاله ‌های خنک‌کننده استفاده می‌شود، نوار نقاله‌های مدولار پلاستیکی نیز در مواقعی که کانوایرها در کنار گوشه ‌ها و مارپیچ ‌ها برای حمل مواد مورد نیاز باشد ، به خوبی کار می‌کنند.

کانوایر مدولار

خم نوار نقاله مدولار :

نوار نقاله مدولار پلاستیکی شکل تخصصی تسمه نقاله است. ویژگی منحصر به فرد کمربند مدولار پلاستیکی است که از ماژول های پلاستیکی ساخته شده است که در الگوهای به هم پیوسته چیده شده اند و آن را بسیار قوی می کند.

یکی دیگر از کاربردهای رایج تسمه مدولار پلاستیکی، استفاده از نوار نقاله های شعاعی است. نوار نقاله های شعاعی برای انتقال کالا به اطراف یک پیچ استفاده می شود و امکان حمل محصول را از طریق چیدمان هر پیکربندی فراهم می کند.

” شرکت امید عمران سهند ” به عنوان متخصص در طراحی سیستم ‌های جابجایی مواد، متخصص در توسعه راه‌حل ‌های سیستم نوار نقاله برای مشتریان خود است که هم نیازهای تجاری و هم بودجه آنها را برآورده می‌کند. آیا برای سفارش سیستم نوار نقاله مدولار پلاستیکی به اطلاعات بیشتر یا پیشنهادی نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید : 04134316055    و      09351967545      و        09142178355

نوار نقاله منحنی با تسمه مدولار پلاستیکی

طراحی و تولید مدولار بلت کانوایر :

نوار نقاله مدولار پلاستیکی با محور محرک می تواند برای طیف گسترده ای از محصولات پیکربندی شود. تسمه نقاله های مدولار راه حلی قابل اعتماد برای طیف گسترده ای از کاربرد های نوار نقاله ارائه می دهند. این نوع نوار نقاله تنوع بسیار بالایی از نظرجنس، رنگ، صخامت، ابعاد و… دارد، بطوریکه میتواند کالا و محصولات را به صورت افقی و شیبدار، در مسیرهای مستقیم و چرخشی حرکت دهد.

ما همچنین نوار نقاله های مدولار و سنگین را برای محیط های سخت تر تولید می کنیم.

طراحی بهداشتی نوار نقاله مدولار برای بسیاری از مناطق از جمله کاربردهای صنعتی و مستقیم مواد غذایی ایده آل است. مخصوصاً در محیط‌ هایی که نیاز به تمیز کردن و شست‌ و شو دارند مناسب است، این امر به ‌ویژه در پردازش مواد غذایی و گوشت مهم است.

تیم ما برای بحث در مورد تمام نیاز های تسمه نقاله مدولار شما حاضر است. که در مورد بهترین راه حل های انتقال مطابق با نیازهای شما بررسی و نتیجه گیری کند.

کانوایر اسپیرال با تسمه مدولار

تسمه نقاله مدولار چیست ؟

نوار نقاله مدولار نوعی نوار نقاله مسطح است که در آن تسمه به جای پارچه مصنوعی از بسیاری از ماژول های به هم پیوسته تولید می شود . تسمه توسط چرخ دنده هایی هدایت می شود که به درون تسمه قفل می شوند.

به همین دلیل و به دلیل سهولت در برداشتن و تمیز کردن بلت ، اغلب از نوار نقاله های مدولار در صنایع غذایی استفاده می شود. ماژول های به هم پیوسته تسمه همچنین اجازه عبور هوا یا مایعات را می دهند که دوباره در صنایع غذایی برای خشک کردن اقلام مفید است.

نوار نقاله با تسمه اسپیرال

استفاده از نوار نقاله مدولار :

نوار نقاله های مدولار اغلب برای جابـجایی و انتقال کالا استفاده می شود :

  • اقلام کوچک مانند پیچ ها و قطعات
  • محصولات غذایی و آشامیدنی
  • جعبه های پلاستیکی و همچنین ظروف
  • اقلام سنگین تر روی پالت ها
  • جعبه ها و بسته های مقوایی
  • بسته بندی های نامنظم

تسمه نقاله مدولار در کجا استفاده می شود؟

مکان هاییکه می توان از تسمه نقاله مدولار استفاده کرد عبارتند از :

  • خطوط بسته بندی
  • کاربردهای خنک کننده و خشک کردن
  • خطوط مونتاژ
  • ادغام سینی و مسیریابی
  • توزیع انبارداری
  • اتاق های تمیز
  • کاربردهای دارویی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *