با-اکسترودر-ظرفیت-1000- سیگما میکسر

میکسر سیگما

میکسر سیگما :

دستگاه فوق برای اختلاط و ورز دادن مواد خمیری و چسبناک مورد استفاده قرار می گیرد، میکسر سیگما مجموعه امید عمران سهند برای مخلوط-کردن خمیرها، لاستیک ها و پلاستیک های سنگین، صنعت غذایی و دارویی ، صنایع شیمیایی و کشاورزی و همچنین پودر خشک کاربرد دارد. این میکسر توانایی میکس مواد مرطوب و بسیار چسبناک را دارا می باشد. مکانیزم اصلی تیغه میکسر سیگما میکس و برش مواد در حال اختلاط است.

میکسر فوق از قطعاتی همچون دیگ w شکل دو لبه، دو محور سیگما بصورت افقی جای گرفته در داخل گودی دیگ، الکتروگیربکس برای چرخش محورها و چرخش دیگ، تابلو فرمان با نمایشگر لمسی، اکسترودر تخلیه مواد، سیستم هیدرولیک برای باز و بست درب و سایر قطعات، تشکیل می شود.

میکسر سیگما 1000 لیتر

شرکت امید عمران سهند بهترین و اولین تولید کننده میکسر سیگما در ایران 

همانطور که می دانید ، میکسر سیگما مکانیزم اثر برشی دارد که از درهم آمیختن تیغه های سیگما شکل ایجاد می شود. تیغه میکسر سیگما از خانواده همزن های خمیر کن دو بازویی است.

تولید میکسر تیغه سیگما :

این نوع میکسر شامل دو تیغه اختلاط است که شکل‌های آنها شبیه حرف یونانی سیگما (∑) است که به صورت افقی در هر قسمت از چمبر نصب می‌شوند. فاصله بین تیغه ها و دیواره های  جداکننده کمتر است (~ 2 میلی متر) ، بطوریکه این محدوده فاصله باعث برش زیاد مواد می شود.

مشاهده ویدیو نمونه کار میکسر سیگما

شما می توانید به صورت ویدیو تمامی نمونه کارهای ما را در لینک زیر مشاهده نمایید.

میکسر سیگما برای چسب عایق :

  • این دستگاه در ظرفیت 1000 لیتر برای میکس مواد اولیه چسب عایق و درزگیر طراحی و تولید می شود، بطوریکه بدنه میکسر از فولاد st37 و بازو ها ریخته گری شده از فولاد st52 می باشد.
  • مجهز به تابلو فرمان با نمایشگر لمسی و اپراتورینگ آسان با سیستم فرمان PLC .
  • تخلیه مواد با امکان چرخش دیگ با سیستم هیدرولیک مربوطه .
  • تخلیه مواد با امکان خروج از اکسترودر توسط ماردون تعبیه شده از قسمت زیرین دستگاه.
  • باز و بست درب میکسر بصورت هیدرولیکی با رعایت موارد ایمنی.
  • آب بندی کامل اطراف بازوی های میکس برای جلوگیری از خروج مواد در حال میکس.
  • مجهز به سیستم وکیوم (طبق سفارش مشتری).
  • برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

موارد استفاده از میکسر Kneader Mixers :

” میکسر سیگما ” بهترین میکسر اختلاط برای دوغاب های خمیری، چسبناک و گرانولی با ویسکوزیته بالا است. در ادامه برخی از محصولات متداول که در این میکسر مخلوط میشوند بشرح ذیل می باشد :

چسب خمیر بیسکویت، لاستیک بوتیل، خمیر کربن، سرامیک، مواد شیمیایی، آدامس، مداد رنگی و سرب مدادی، مواد منفجره، خمیرهای رزین فایبرگلاس، محصولات غذایی و شیرینی پزی، تولید واشر ، محصولات جوهر و رنگدانه مارزیپان، ماستیک، پودر فلز، آماده سازی قالب، مداد پاک کن، داروسازی، پلاستیک، بتونه، مواد نسوز، ترکیبات آب بندی، لاستیک سیلیکون، صابون ها و مواد شوینده، پیشرانه های جامد، خمیرهای شکر، محلول های لاستیکی ویسکوز، کامپاند میفوکس هینگ، خمیر زیرکونیوم کروسیبلز، خمیر بوته زیرکونیوم و سایر محصولات .

میکسر نیدر (Kneader Mixers) دو محور، میکسر تیغه سیگما، عملکرد میکسر سیگما بلید، کاربردهای میکسر سیگما، میکسر ریبون | ریبون بلندر میکسر | میکسر پودر – میکسر سیاره ای، میکسر ریبون بلندر | میکسرهای روبانی و میکسر برای مواد خشک برای کاربردهای ترکیبی خشک در صنایع شیمیایی، آرایشی، مواد غذایی و پلاستیک .

نمونه کار تیغه های میکسرسیگما

طرز کار میکسر سیگما بلید :

پودرها (40 تا 65 درصد از کل ظرفیت حجمی میکسر) از قسمت بالایی فرورفتگی وارد  میکسرمی شوند، که کل فرآیند در یک محفظه بسته انجام می شود زیرا گرد و غبار می تواند آزاد شود. تیغه ها با استفاده از سیستم درایو با سرعت های متفاوتی می چرخند. که شامل یک الکتروموتور، فولی، کوپلینگ، چرخ دنده، یاتاقان و مهر و موم بندی قسمت های مختلف بازوها است. مواد به بالا و پایین حرکت می کنند و برش بین تیغه ها و گودی چمبر ایجاد می شود. این تجهیزات همچنین برای شکستن توده ها و سنگدانه ها به تیغه های سوراخ دار متصل می شوند.

در این سیستم از میکس تخلیه مواد با کج کردن دیگ میکسر، از طریق شیر تخلیه پایین یا یک ماردون تخلیه صورت می گیرد. نتیجه کار مخلوطی همگن در در مدت زمان 10 تا 30 دقیقه به دست می آید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید : 04134316055      و      09142178355       و        09351967545

ظرفیت میکسرسیگما :

این میکسر با توجه به درخواست و سفارش صنایع، در ظرفیت های آزمایشگاهی ، 5 لیتر تا 3000 لیتر در شرکت امید عمران سهند با روتور های (تیغه میکسر) متفاوت تولید میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

میکسر سیگما با اکسترودر ظرفیت 1000 لیتر

آشنایی بیشتر با میکسرسیگما :

میکسر سیگما با اکسترودر نوعی میکسر تیغه ای سیگـما است که به طور گسترده در فرآیند پیش اختلاط تولیدات صنعتی، عمدتاً برای مواد با ویسکوزیته بالا مانند آدامس حباب، آدامس، خمیر دندان، پلاستیک، لاستیک، لاستیک سیلیکون استفاده می شود. رنگ، رنگدانه، جوهر، چسب، مواد گرید غذایی، پوشش های معماری، کربن، سلولز، درزگیر با ویسکوزیته بالا، چسب شیشه خنثی، خمیر نقره آلومینیوم، سیلیکون و غیره استفاده می شود.

میکسرسیگما مجهز به دو تیغه سیگما (z شکل) است که برای میکس و اختلاط مواد داخل چمبر استفاده می شود. میزان ته نشینی هر محصول متفاوت است. در طول چرخش، دو تیغه نیروهای برشی زیادی ایجاد می‌کنند و مواد خردشده و رها می‌شوند و از دو تیغه برای به دست آوردن یک اثر اختلاط یکنواخت استفاده می شود .

میکسر سیگما با اکسترودر

میکسر زد بلید با اکسترودر به ویژه برای مواد اکستروژن مناسب است. اکسترودر طراحی شده توسط کمپانی امید عمران سهند از پایین قوس اختلاط عبور می کند و پس از اتمام اختلاط، اکسترودر روشن می شود و مواد برای اکسترود کردن از داخل اکسترودر به بیرون رانده میشود. این نوع تخلیه بسیار کارآمدتر است و مواد خروجی از اکسترودر نه تنها می تواند کیفیت مواد را بهبود بخشد، بلکه کار مشارکتی را در مرحله بعدی آسان می کند.

اکسترودر را می توان به صورت عقب و جلو نیز استفاده کرد، و به راحتی می توان مواد را در چمبر میکسر تمیز کرد و بوسیله اکسترودر مواد را از گوشه کنار میکسر بیرون کشید.

میکسر سیگما استیل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *