نوار نقاله مونتاژ

کانوایر مونتاژ

نوار نقاله و کانوایر مونتاژ

این سری از ماشین آلات مونتاژ (ریل مونتاژ) – جهت مونتاژ محصولات ، قطعات و سری کاری برخی ابزار ها مورد استفاده قرار می گیرد . بطوریکه هزینه های نیروی انسانی در هر قطعه را بطور چشمگیری کاهش می دهد. هدف از طراحی و تولید این دستگاه کاهش زمان مونتاژ ، بهبود فرآیند تولید و مونتاژ و افزایش سرعت تولید، در بسیاری از صنایع می باشد. نوار نقاله مونتاژ  از نظر چرخه زمانی برای هر عملیات، سودآورترین راه حل تولید است. جهت کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید، و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نوار نقاله مونتاژ برای تولید کلید و پریز لمسی

این سیستم انتقال، برای مونتاژ کلید و پریز های لمسی و ساده بسفارش مشتری طراحی و تولید شده است. ما در این سیستم امکانات ویژه ای برای کاربر فراهم کردیم . برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

کانوایر مونتاژ دستگاه های صوتی و تصویری

این لاین برای مونتاژ دستگاه های صوتی و تصویری با امکانات مورد سفارش مشتری است. از جمله فوائد دستگاه افزایش تولید و کیفیت محصولات است. این دستگاه در طول های 6 تا 20 متر ثبت سفارش میشود.

نقاله مونتاژ لامپ LED

این سری از نوارنقاله های مونتاژ برای صنعت الکترونیک کاربرد و بازخورد بهتری دارد، ما میتوانیم این سری از دستگاه ها را در طول های 5 الی 40 متر برای صنعت شما طراحی و تولید کنیم. برای ثبت سفارش و مشاوره با همکاران ما تماس بگیرید.

زمینه های کاربری لاین مونتاژ :

نوار نقاله مونتاژ ، به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای صنایع مختلف طراحی شده است تا عملکردهای متعددی را در محیط های مختلف از جمله اتاق های بسته برای تولید قطعات الکترونیکی ، فرآیند مونتاژ و لحیم کاری، و بسته بندی داشته باشد که از حرکت مکرر جلوگیری می کند. کانوایر مونتاژ در بسیاری از صنایع از جمله آرایشی و بهداشتی، پزشکی، موبایل ولوازم جانبی، لامپ، مانیتور و پخش های صوتی، اسباب بازی، کفش، لوازم خانگی، تصفیه کننده های آب، تجهیزات ایمنی، مدارهای الکترونیکی و سایر صنایع مورد استفاده قرار

می گیرد.

از جمله وظایف ، نقش و ویژگی سازنده نوار نقاله های خط مونتاژ : بهبود کنترل حرکت، سرعت و تخصص روباتیک، قرار دادن یا رد محصولات در هر مرحله از بسته بندی و دیگر گزینه ها می باشد.

امکانات و ویژگی های نوارنقاله مونتاژ

  1. مجهز به میز کار چسبان جانبی یا جداگانه.
  2. کشویی ام دی اف یا فلزی ابزار.
  3. روشنایی مهتابی یا LED برای هرکاربر.
  4. پریز تک ردیف یا چند ردیف.
  5. لوله کشی برای تهویه هوا با خرطومی های مربوطه.
  6. استارت و استوپ جریان کار برای هرکاربر یا ابتدا و انتهای میز.
  7. ریل آویز برای ابزار.
  8. لوله کشی سفید برای کار با ابزار بادی.
  9. طراحی شلف (طبقه) برای جایگذاری ابزار های تست و رایانه.
  10. سایر امکانات مورد سفارش مشتریان.

ویژگی های دستگاه مونتاژ :

  • برخورداری از خط تولید شسته و رفته، تمیز و صاف .
  • تحویل ارگونومیک قطعات و حفظ سلامت اپراتورها .
  • بازگشت خودکار ارابه برای بارگیری مجدد در نوار نقاله های 180 درجه .
  • مونتاژ هدفمند و هوش مند .
  • تحویل کارآمد و ایمن قطعات .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *