دستگاه بلوک زن دستی

قیمت : 14.500.000 تومان

دستگاه بلوک زن برقی دو موتوره

قیمت : 22.500.000 تومان

قیمت : 110.500.000 تومان

بلوک زن نیمه هیدرولیک - جدول زن نیمه هیدرولیک

قیمت : تماس بگیرید

قیمت : تماس بگیرید

قیمت : تماس بگیرید

فروش دستگاه بلوک زن :

بلوک های سیمانی یکی از عمده مصالح عمرانی و ساختمانی مورد استفاده و نیاز در شمال و جنوب کشور است. بلوک های سیمانی در دیوار و سقف ساختمان ها جهت ساخت و ساز انبوه بیشترین مصرف و کاربرد را دارد، این محصول در اندازه های مختلف و استاندارد تولید و بفروش میرسد. برای تولید و ساخت بلوک در تیراژ بالا نیازمند استفاده از دستگاه تولید بلوک هستیم. دستگاه بلوک زن با قالب های و نما های مختلف نسبت به درخواست مشتری تولید میشود که عموما متدوال ترین آنها بلوک زن 4 قالبه، بلوک زن 5 قالبه ، بلوک زن 6 قالبه و بلوک زن 8 قالب می باشد. انواع دستگاه بلوک زن قابل ارائه در شرکت امید عمران سهند عبارتند از :

  • بلوک زن دستی
  • بلوک زن برقی (تک موتوره – دو موتوره)
  • بلوک زن نیمه اتوماتیک (بلوک زن هیدرولیک)
  • بلوک زن تمام اتوماتیک (بلوک زن ثابت یا تخم گذار)

کاتالوگ دستگاه بلوک زن

لیست قیمت دستگاه بلوک زن

مشخصات فنی بلوک زن :

دستگاه بلوک زن با استفاده از نیروی ناشی از برق ، دستی یا اتوماتیک در فعالیت های عمرانی، ساخت و ساز انبوه و پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های مورد نظر با توجه مکانیزم ساخت و طراحی از مشخصه و ویژگی های فنی مختلفی برخوردار هستند، جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

بلوک زن دستی :

دستگاه بلوک زن دستی

این دستگاه با توجه به هزینه کمتر در سال های قبل بنابه درخواست مشتریان تولید میگردید که در حال حاضر تولید دستگاه بلوک زن دستی متوقف شده است و با توجه به تولید روزانه 200 الی 300 عدد بلوک صرفه اقتصادی ندارد. جهت تکمیل اطلاعات مشتریان عزیز این دستگاه نیاز برق نداشته و تمامی عملیات بصورت منوآل (دستی) صورت می گیرد.

بلوک زن برقی :

دستگاه بلوک زن برقی

دستگاه بلوک زن برقی در دو مدل تک موتوره و دو موتوره تولید میشود که توانایی تولید بلوک سقفی یا دیواری با حجم 1000 تا 1500 عدد در هر شیفت کاری را دارد. این دستگاه نیاز به دینام (الکتروموتور) با قدرت 1.5 تا 3 اسب بخار تکفاز یا سه فاز دارد تا خروجی مطلوب برای کسب و کار شما داشته باشد. این دستگاه قابلیت تعویض قالب داشته و متدوال ترین آنها نوع 4 قالبه ، 5 قالبه و 6 قالبه می باشد. عملیات سمبه زنی یا پرس در این دستگاه ها دستی بوده ولی ویبره و حرکت دستگاه بصورت اتوماتیک و برقی می باشد. بلوک زنی برقی بدلیل کاربرد به اصطلاحات بلوک زن دیواری یا بلوک زنی سقفی مرسوم است.

بلوک زن برقی تک موتوره :

بلوک زن برقی تک موتوره

دستگاه بلوک زن تک موتور برقی با قالب 4 تایی، 5 تایی و 6 تایی نسبت به ابعاد بلوک سقفی یا دیواری تولید میشود که قدرت الکتروموتور این دستگاه معمولا 1.5 الی 2 اسب بخار انتخاب میشود که در ایجاده ویبره و کیفیت محصول تولیدی نقش بسزایی دارد. ما میتوانیم چرخ کارگاهی جهت جابجایی آسان بلوک ها ساخت کنیم. میزان تولید این دستگاه روزانه بین 1000 تا 1500 در هر شیف کاری میباشد.

بلوک زن برقی دو موتوره :

بلوک زن برقی دو موتوره

دستگاه بلوک زن دو موتور برقی با قالب 5، 7 و 10 تایی نسبت به نوع و ابعاد بلوک دیواری یا سقفی تولید میشود بطوریکه این دستگاه دارای دو عدد الکتروموتور با توان 3 اسب بخار میباشد، یکی از دینام ها با توان 2 اسب بخار برای ایجاد ویبره و دیگری با توان یک اسب بخار به همراه گیربکس vf برای تسهیل در حرکت دستگاه پیش بینی و تعبیه گردیده است.

مزایای بلوک زن برقی دو موتوره :
  • چرخ های این دستگاه بسبب عمر بیشتر فولادی ریخته گری شده میباشد.
  • استراکچر دستگاه جهت عمر بیشتر و بهبود کارایی از فولاد نبشی سنگین طراحی شده است.
  • ورق قالب بطور استاندارد 6 میلیمتر و یا طبق سفارش مشتری 8 میلیمتر ضد سایش کار میشود.
  • برند الکتروموتور از نوع چینی درجه یک و یا موتوژن تبریز انتخاب میشود.
  • استفاده از کلید چپگرد راستگرد برای حرکت و جابجایی آسان دستگاه.
  • ظرفیت تولید دستگاه در هر شیفت کاری 1200 تا 1500 قالب هست.
بلوک زن نیمه اتوماتیک (بلوک زن هیدرولیکی) :

دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک یا هیدرولیک | مشخصات | قیمت

این دستگاه با توجه به کارایی و حرکت، به بلوک زن تخم گذار نیز معروف میباشد، بطوریکه حرکت دستگاه بصورت برقی، پرس و چکش دستگاه بصورت هیدرولیکی و ایجاد ویبره جهت فشردگی مواد و کیفیت درجه یک محصول خروجی، برقی میباشد که به دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک معروف گردیده است. این دستگاه توانایی تولید 4000 الی 4600 بلوک در هر شیفت کاری دارد و انواع بلوک های سقفی و دیواری با گوشته متناسب با درخواست مشتری تولید میکند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید : 09149169630

مشخصات فنی بلوک زن نیمه اتوماتیک :
  • توان الکتروموتور مورد استفاده برای سیستم هیدرولیک 5.5 اسب بخار میباشد.
  • برای ایجاده ویبره قوی توان الکتروموتور باید 3 اسب بخار باشد.
  • جهت تسهیل در جابجایی دستگاه توان الکتروموتور 2 اسب بخار می باشد.
  • ضخامت ورق قالب دستگاه معمولا 8 میلیمتر و از نوع ضدسایش می باشد.
  • قطعات هیدرولیکی و سایر قطعات از صفر تا صد در شرکت امید عمران سهند طراحی و ساخت میشود.
بلوک زن اتوماتیک :

دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک (دستگاه بلوک زن ثابت)

دستگاه بلوک زن اتوماتیک در مدل های ثابت ، سیار و تخم گذار، پاکت دار به تولید میرسد که میتواند در هر شیفت کاری 14000 قطعه بلوک تولید کند. در دستگاه بلوک زنی ثابت در هر مرحله از تولید بلوک ها روی پالت های چوبی یا فلزی جهت خشک شدن چیده شده و به محل مورد نظر میشوند. از پر اهمیت ترین ویژگی این دستگاه به قابلیت تعویض قالب، سرعت عملیاتی بالا، امکان نصب سیلو، اپراتورینگ آسان با PLC  اشاره کرد.

در مدل دستگاه بلوک زنی تخم گذار دستگاه مجهز به پاکت میباشد که مواد از طریق نوار نقاله به دستگاه شارژ میشود و عملیات تولید بصورت پیوسته انجام میشود. این دستگاه با قالب های 6 ، 8 و 12 تایی ساخت و عرضه میشود که به علت قیمت بالا طبق سفارش مشتری تولید و تحویل میشود.