تسمه های پی وی سی

یکی از پر مصرف ترین نوع تسمه ها در بازار تسمه های پی وی سی است. در این نوشته به بررسی دقیق و کامل تسمه های پی وی سی میپردازیم. و همچنین صنایع استفاده کننده از تسمه های پی وی سی را بیشتر خواهیم شناخت. پس با ما در این نوشته همراه باشید.

تسمه پی وی سی چیست؟

تسمه pvc از ان چه که نامش پیداست از جنس پی وی سی ساخته شده است. pvc از جنس پلاستیک است و در واقع مخفف کلمه پلیویلین کلوراید است. این مواد در سال های 1900 میلادی کشف شد. از آن زمان تاکنون این مواد در کاربرد های بسیار زیادی استفاده شده است. یکی از کاربرد های مهم پی وی سی تولید انواع تسمه نقاله برای انتقال مواد در خطوط بهداشتی میباشد.

مزیت های بلت pvc

تسمه های پی وی سی اکثرا در خطوط بهداشتی و مواد غذایی مورد استفاده قرار میگیرند. ذاتا جنس پی وی سی دارای خاصیت های منحصر به فردی مانند ضد آب بودن، ضد حرارت بودن، ضد ضربه بودن، قابلیت شستشوی اسان، عمر مفید بالا، وزن بسیار کم در مقایسه با سایر تسمه ها را دارد. تسمه های ساخته شده به وسیله جنس پی وی سی نیز از این خصوصیات برخوردار هستند. آشنایی با نوار نقاله های خطوط مواد غذایی و دارویی روی لینک کلیک کنید.

تسمه های پی وی سی

انواع بلت های pvc

تسمه های pvc مورد استفاده در بازار اکثرا با رنگ سبز یا سفید مورد استفاده قرار میگیرند. از لحاظ رنگ بندی هر کدام در یک حیطه کاری خاصی مورد استفاده قرار میگیرند. در ضمن بلت های pvc بر اساس نوع محصول انتقال شونده و نوع کاربرد ممکن است در در مدل های گریپ یا ساده انتخاب شوند.

پله و ساید وال

ممکن است از این تسمه ها برای انتقال مواد غذایی یا دارویی در لاین های شیب دار استفاده شود. در این نقطه باید از پله و ساید وال برای انتقال بهینه مواد استفاده شود. وجود ساید وال در تسمه موجب جلوگیری از سر ریز و هدر رفت مواد مورد انتقال در روی تسمه میشود.

خرید تسمه pvc

برای ثبت سفارش انواع تسمه های pvc روی لینک کلیک کنید. امید عمران سهند یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان انواع تسمه و دستگاه نوار نقاله برای صنایع مختلف میباشد. برای کسب اطلاعات ارزنده با وبسایت امید عمران سهند همراه باشید